петък, 25 септември 2015 г.

Къде умират непродадените коли

*Докато скандалът с Фолксваген се вихри в пълна сила, бизнесът с автомобили продължава да е прикрит с много мъгливи тъмни петна пълни със скрити факти. Това че директорът на концерна Фолксваген, обединяващ в себе си марките Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda, но също и Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, както и товарните автомобили на същата автомобилна марка и Scania и MAN (тежкотоварни камиони, се извинява пубично и подава оставката си не променя по никакъв начин фактите. Странното в случая, е не защо са го правили (абсолютно всички големи концерни са червиви от всевъзможни измами, иначе нямаше да са големи), а как тази информация е успяла да стигне до пресата, преминавайки нивата на контрол и е в момента под очите на масовата публика?
Другото смущаващо е, че това се случва сега, на няма и 3 месеца от международната конференция в Париж, относно глобалното затопляне и опазването на околната среда. Колко удобно! Фалшиви тестове за вредни емисии, глобално затопляне...това силно ми намирисва на бъдещи автомобилни такси според мощността и възможни забрани на старите модели преди някоя дадена година...  Това може и да е бъдещото решение за да успеят да задвижат замиращата машина на автомобилната промишленост...

.................................................


Тук горе, няколко хиляди от стотиците хиляди непродадени коли в Ширнес, Англия. Можете да ги видите дори в Google Maps… Достатъчно е да наберете Ширнес, Англия (Sheerness, UK). Погледнете на запад от крайбрежието, под нивото на река Темза, в непосредствена близост до река Медуей, вляво от А249, Brielle Way.


В наши дни има стотици местности като тази и те продължават да се множат. И защо се изолзват неупотребяваните аерописти за да се паркират на тях хиляди коли ако продажбите са нормални?

Запасите от непродадени автомобили в света

Хюстън ... имаме проблем! ... Никой не е купил по-нови автомобили! Е има, все пак, но не по скалата на миналото. Милиони нови непродадени автомобили са паркирани в изобилие на летищни писти и зони за паркиране в целия свят. Те остават там, разпадайки се бавно без никаква поддръжка.

Снимката по-долу е от огромен паркинг в Суиндън, Великобритания, с хиляди и хиляди непродадени коли, просто паркирани там без никакви налични купувачи.

Производителите на автомобили трябва да закупуват все повече и повече земя, само за да паркират колите си, тъй като те са непрекъснато в излишество на производствената линия.


Това е доказателство че световната рецесия продължава да е в сила и отазва да се оттегли. Навсякъде по света има огромни количества непродадени коли и към тях всеки ден се добавят нови.

Вече дори няма достатъчно място за да се паркират и се купуват непрекъснато хектари земи за да ги складират.

ЗАБЕЛЕЖКА: снимките от тази статия показващи всички тези непродадени коли са само една незначителна част от всички съществуващи в света. Буквално съществуват хиляди подобни “паркинги” препълнени до дупка с коли в почти всички страни по света. Само за всеки случай ако се чудите, тези снимки не са били преправени с Photoshop, те са достоверни!!! Трудно е за вярване че съществуват всички тези непродадени коли в света, но това е истината! И най-лошото е че има все повече и повече с всеки изминал ден.

Би било справедливо да се каже, че тя се превръща в механична епидемия с епични пропорции. Ако някой в космоса чете тази страница, нека знае, че тук, на Земята имаме твърде много коли, защо да не дойде да си купи няколко стотин хиляди за собствената си планета! (Съжалявам, но това е всичко, което идва на ум)

По-долу можете да видите само няколко от 57,000 коли (и количеството ще се увеличи) в пристанището на Балтимор, Мериленд, САЩ и те чакат да бъдат доставени.



С помощта на Google Maps погледнете на юг от магистралата Broening в Dundalk, огромното пространство, където всички тези коли са паркирани.

Автомобилната индустрия никога няма да продаде тези коли с масови намаления за да се отърве от тях. Напротив, те изискват до последната стотинка. Ако решат да предложат тези коли за няколко скромни хилядарки, те биха се продали. Никой обаче не купува днес скъпи коли, тост те ще останат непродадени. Странна е тази ситуация в която се намираме.

По-долу е един кадър на тестовата отсечка на Nissan в Съндърланд във Великобритания. Само че тя вече не се използва, причината ... има твърде много непродадени автомобили които са паркирани там!


Количеството на автомобили продължава да се натрупва, докато се стига до препълване. Тогава Nissan изкупува повече земя за паркиране на автомобили, тъй като продължава да надвишава своята производствена линия.


*Според данни от май 2014, колите от снимката вече не са там. Предполага се че те са преминали фаза на рециклиране за да се освободят места за следващият глоям производствен цикъл на склад. Освен ако пък не са били откарани на дъното на океана (там където Гугъл няма да ги намери) или някой извън земен посетител не е решил че има нужда от свръх количество ламарина...

(...)

Всъщност до тестовата пистата и в близост до централата на Nissan, други автомобили са прегрупирвани наново, както е показано на изображението по-долу в Google Maps. Така че, къде ще отиде тази последна последната партида? Това все пак не е паркинга на служителите във фабриката?





Никоя от снимките на тази страница не представя обикновен паркинг на МОЛ или по време на футболен мач, и т.н. Повярвайте ми, това са само планини и планини от непродадени чисто нови коли. Ако досега е нямало истинска причина поради която е трябвало да карате стара таратайка, сега тя е тук.

Автомобилната индустрия не може да спре да произвежда нови коли, защото в противен случай ще се затворят фабриките и ще бъдат уволнени десетки хиляди служители. Накратко, това ще влоши рецесията.

Също така, ефекта на доминото би било катастрофално за металургичните заводи които вече няма да продават своята стомана. Десетките хиляди места, където се произвеждат автомобилните компоненти също ще бъдат засегнати, светът наистина ще бъде повреден.

Снимката по-долу показва само една малка част от огромен паркинг в Испания, където десетки хиляди автомобили чакат докато се пекат на слънцето по цял ден.



Те се натрупват и в пристанището на Валенсия в Испания, както се вижда тук долу. Тези коли очакват да бъдат изнесени до...никъде, или внесени...за да отидът пак никъде.


Десетки хиляди автомобили са все още произвеждани всяка седмица, но малко от тях са продавани. Почти всички домакинства в развитите страни вече имат кола или дори две или три коли, паркирани в алеята.

По-долу снимка на хиляди и хиляди непродадени автомобили, паркирани на писта в близост до Сен Петербург, Русия. Всички са внесени от Европа, а след това всички са паркирани там и се оставят да изгният. Последствието е, че летището вече е неизползваемо за първоначалното си предназначение.




Цикълът на закупуване, използване, употреба, покупка е бил прекъснат, в момента е останала самно фазата на употреба, без много купуване.

Забележете все пак, че богатите хора все още купуват McLaren, Zonda, BMW, Ferrari, Porsche, Mercedes, Maybach, Rolls-Royce и т.н., в действителност, тези продажби са се увеличили с 80% през последните години. Но когато говорим за работническата класа историята е различна ... много по-различна.

Продажбите са намалели, тъй като бедните имат по-малко пари за харчене и богатите са източили всичко през последното десетилетие.

По-долу снимка на хиляди непродадени автомобили, паркирани на една изоставена писта на Upper Heyford, Bicester, Оксфордшир, Великобритания. Скоро сериозно ще има изчерпване на пространство за съхранение на всички тези автомобили. Можете да използвате Google Maps, за да проверите. Автомобилите са навсякъде, по склоновете, на таксиметровите маршрути и т.н.




Това е тъжното състояние на нещата и няма отговор на този проблем, решенията не съществуват. По този начин, автомобилите постоянно се произвеждат и продължават да се добавят към милионите непродадени автомобили вече чакащи в излишество по света.

По-долу са паркирани десетки хиляди коли на доковете в Royal Portbury, Avonmouth, близо до Бристол във Великобритания. Ако се вгледате в Google Maps и ако прегледате района, да кажем 200 фута, ще видите само коли. Те са абсолютно навсякъде в този регион, почти всяко отворено пространство е заето.



По-долу все още същия регион Avonmouth, UK, но със задно увеличение. Всяка сива зона, което виждате, е запълнена с непродадени автомобили. Всеки може да предположи колко би могло да има ...




В сегашната ситуация, има повече коли, отколкото хората на планетата, с приблизително около 10 милиарда технически изправни коли в света днес.

Снимката по-долу показва някои от хилядите Citroen, паркирани в Corby, Нортхемптъншир в Англия. Ежедневно пристигат още, внесени от Франция, но с нулева дестинация след като пристигнат.



(...)









Източник: zerohedge
.........

Ситуацията е главозамайваща, а тези снимки са просто няколко фото клишета в илюстрация на положението. Въпросът дори не е кой купува и защо. Нека сложим всяко нещо на мястото си. Колата не е моден аксесоар, нито дреха. Автомобилът е средство за транспорт на хора и товари – толкова! Това, че хилядите присъстващи на пазара марки се опитват чрез какви ли не маркетингови трикове да откъснат погледа от тази проста концепция, заблуждавайки по себевлюбените че дадена марка автомобил ще ги направи по “потентни”, красиви в очите на другите, по-близки до богатството, е чисто и просто начин да ни приучат да разсъждаваме чрез егото. Каква по голяма заблуда от това? Съвременната визия на живота буквално блъска към искане, а не към въпроси от рода: “имам ли реална нужда от това? Точно такъв ли модел или и по-прост би ми свършил същата работа? “
Свръхконсумацията на която сме вече привикнали е първата и основна причина за тези лавинообразни количества неупотребявани ламарини, мотори, фарове, акумолатори, части... Ако първоначално идеята бе как да се произвежда ефективно, а не сривайки изкупните цени на метала например, изкупувайки безумно големи количества, в момента не само че нямаше да има препълнени паркинги, но нямаше да има и срив в рудодобива, нито такова замърсяване свързано с всички прилежащи дейности, нито пък експлозия в търсенето на работна ръка за автомобилната промишленост, която след това да бъде захвърлена буквално на буклука когато схемата се окаже погрешна (това се случи с фирмите Рено, Пежо и Ситроен, когато продажбите паднаха – стотици хиляди хора се оказаха на улицата без възможност за друга кариера защото много от тях бяха влезли в заводите още на излизане от основното училище...).
В същото това време на хората се обяснява как земята е скъпа, как градовете са малки и как скоро ще сме толкова много че няма да има място за всички, а вероятно и други подобни на които всички чинно вярват... О, забравих, свръх-консуматорския свят изключва човешкото благоденствие като даденост. Една ламарина заслужава подслон повече от което и да е човешко същество на света...
Странен е нашия свят, толкова странен, че при доказани факти хората клатят с глава и после пак отиват да вършат ежедневностите си, независимо от това, че по този начин допринасят за ситуацията.

Щастлив ден


Смелата овца


5 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  2. http://www.lentata.com/page_7973.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Как да го кажа по друг начин? - май няма! - тая е толкова "врачка" колкото и аз!!! Просто подобни заключения и инструкции и най-пълния идиот е способен да стигне до тях ако благоволи да си отлепи мозъчните клетки от телевизионната помия. Това дори не е статия, а рекама, да не говорим че писах за това преди месеци и то "предречено от специалисти, а не от врачки... Но, свободна воля на всеки който иска да вярва на "врачки", особенно от медийните!
      Нека само ви предупредя за пореден път, че един истински просветен и виждащ човек никога няма да тръгне да го крещи по покривите...

      Изтриване
  3. Как мога да се свържа с вас искам да ви попитам нещо ? Ще проверявам тук този коментар за отговор.

    ОтговорИзтриване