неделя, 30 август 2015 г.

Разговор с един швейцарски пилот (или защо сьомгата е отровна и истината за chemtrails)

Предаденият тук разговор е по действителен случай. Събитието е лично преживяване от последната седмица на август тази година, при среща с един пилот на редовни авиолинии за една от швейцарските авиокомпании.

“...
Аз:              
-       Ще пиете ли едно кафе?

Пилотът:
-       Не пия кафе от години! Знаете ли, че в кафето има над 1000 различни химични съставки от които досега само 700 са познати, но никоя от тях не е реално изследвана за влиянието си над човешкия организъм в лаборатория?
Аз:
-       Не, това не ми беше познато! Знам обаче, че има изследвания за влиянето на различни психотропни съставки над поведението на паяците, включително и кафе. Оказва се, че когато пият кафе, те са неспособни да направят правилна паяжина. Кафеинът им действа още по зле отколкото други дроги като LSD, марихуаната и бензедринът (виж снимката)!

Отляво нядясно и отгоре надолу:
Парк дрогиран с LSD, мескалин, хашиш и кафе (долу дясно)

Пилотът:
-       Нима! Това е много интригуващо. Трябва да проверя!

Аз:
-       Изследванията са публикувани в интернет със снимки.

Пилотът:
-       Виждам че сте доста информирана! Трябва да ви кажа нещо поверително, американците са изготвили масова програма за намаляване на световното население...

Аз:
-       Да, известно ми е. Пиша блог по въпроса.

Пилотът:
-       Какво друго знаете?

Аз:
-       Консумирате ли захар?

Пилотът:
-       Не! Единствено мед. И шоколад не искам да помирисвам, или е с палмово масло, или с мляко, което също е отрова, а и някои са с аспартам...

Аз:
-       Точно до това исках да стигна! Пудрата захар, която се използва в индустрията е аспартам! Използват го в захарниците по заведенията и дори за направата на сладкиши...

Пилотът:
-       Но това е ужасно! Сигурна ли сте?

Аз:
-       Абсолютно! Х. ми го потвърди! На всички пакети е написано! Тук (в Швейцария) нямат право да слагат лъжливи етикети. Така например, дори за месата използвани в месарници, ресторанти и магазини пише с големи букви “вероятни следи от антибиотици”. Представяте ли си?

Пилотът:
-       Това е престъпно! Това значи, че ако някой неусведомен ръсещ гофретата си с пудра захар, може да се окаже с аспартам в устата и организма!? Иначе, добре че не ям месо. Просто ни тровят отвсякъде. Боли ме като гледам как хората нехаят за собственото си здраве. 

Аз:
-       За съжаление това е жестоката истина!

Пилотът:
-       Нека ви задам още един въпрос? Знаете ли коя е най-отровната храна?

Аз:
-       Вече не съм сигурна! Кажете?


Пилотът:
-       Сьомгата! Това го знам със сигурност, видял съм го с очите си... Сега ще ви разкажа. Сьомгата е хранена с гранули, инсектициди заради водните въшки, които ние (пилотите) превозваме със самолети от Бразилия и други страни от Южна Америка. Проблемът е, че във въздуха, заради налягането гранулите избухват като пуканки. За да не се получава това, преди всеки полет те се пръскат обилно с химикали. С много химикали... Това са отрови! Тази същата сьомга която се храни с тези неща отива в океана за няколко месеца. Там тези водни въшки, нападат сьомгата. Но тя вече е нахранена с гранули. Така цялата хранителна верига се заразява. Акулите кото кръжат там и се хранят или със сьомгата или с планктона съдържащ тези морски въшки умират на място. Това е изключително сериозен проблем. Океанът е заразен... Затова преди време норвежкия президент забрани с декрет консумацията на тази сьомга в Норвегия...
 
Морските въшки по сьомгата

Аз:
-       Да, това последното го знам. Там не я ядат, затова пък я изнасят за целия останал свят!

Разговорът продължи по други професионални теми, като преди да се разделим се осмелих да попитам:
-       Понеже сте наясно с американската програма за намаляване на населението, искам да ви попитам нещо. Какво можете да ми кажете за chemtrails (пръскането с химикали от самолети, което мнозина считат за конспирационна измислица)? Напълно съм наясно, че при определена височина самолетите изпускат газове които заради кондензацията са видими (наричани contrails). Но бихе могли да ми споделите някаква информация по въпроса...

Пилотът, след многозначителен поглед и кратко мълчание:
-       Е, добре! Ще ви кажа истината! Трябва да знаете, че всички самолети образуват газови следи които са видими на определена височина и при определени условия.  Не всички са тези пръскания за които говорите, въпреки че всички са вредни, защото все пак става въпрос за керозен и съдържание на тежки метали...но, ще ви потвърдя – Да, chemtrails съществуват, не са лъжа, те са реалност. Chemtrails са реалност ! Ще ви кажа и че тези пръскания също са по инициатива на някои американски организми. Там (в САЩ) те съществуват от години. В Европа също са реалност. Ето тази сутрин имаше!

-       ...!?!?!
 -       Пръсканията дори не са правени от военни самолети! Редовни авиолини имат специално екипирани самолети и го правят докато превозват пътници.


Аз:
-       Това е ужасно!


Пилотът:
-       Само че пилотите на тези самолети са бифши военни! Те следят заповеди подадени отгоре, а авиокомпанийте печелят от това. Затова и го правят...

Изпаднах в мълчание. Не бях слапа, знаех за съществуването им. Точно преди два дена бях видяла 4 различни самолета на различни височини, по едно и също време. Пак съжалих, че нямам апарат в себе си. Разликата е видима... Но не очаквах, че официално лице, запознато отвътре с нещата ще ми потвърди открито. Пилотът обаче скоро излиза в пенсия и видимо не бе съгласен с много от извършваните дела. Освен това знаеше, че този разговор и за двама ни щеше да остане анонимен и класиран като поверителна информация, поне що се отнася до хората с които сме в контакт ежедневно...

Пилотът:
-       Ще ви кажа и как да правите разлика.

Аз:
-       По линийте който оставят...

Пилотът:
-       Възможно е при contrails (нормалните изпарения от керозен, видими при определена височина) следите да останат определено време. Но те са високо. Самолетът ги изпуска и те изчезват откъм опашката... Но те са по тънки. Затова пък chemtrails се разстилат като платно. Ако видите следи които се разширяват на шитина и се стелят като мъгла по небето, това са те. Нали видяхте тази сутрин небето?

Аз:
-       Да. Разпознах ги! За съжаление вече мога да ги различавам...

Пилотът:
-       Това е! Нямам какво друго да кажа по въпроса! Сега обаче знаете със сигурност!
...”


Разгворът по темата приключи с това. Следващият път смятам да го разпитам относно необяснимите феномени в небето – летящи обекти, светлини, срещи от третия вид. Сигурна съм, че ще е особенно интересно защото в пилотските среди се носят разни истории за странни необясними случки в междуоблачното пространство....



Щастлив ден


Смелата овца

3 коментара:

  1. Благодаря за ценната информация ,успехи. Петрова

    ОтговорИзтриване
  2. Добра статия, това за пудрата захар ме изуми, добре, че не кпнсумирам ;)

    ОтговорИзтриване