сряда, 4 март 2015 г.

Размисли за деня

Първо ви изпращам една прекрасна дъга която ми се появи вчера в един момент на вътрешни запитвания. Какъв по ясен знак от този, точно в момента в който си разговарям със себе си (като всяка уважаваща се овца), по пътя в колата, това природно творение се появява точно пред очите ми и точно над къщата ми!



Сега няколко други отделни мисли.
Снощи се замислих над решенията в предната статия за Монсанто (тук), и ровейки се пак и отново, о озарение! Има хора които не само са избрали този път, а някои го живеят ясно и открито от години, други от скоро, но с решителност и вяра, повечето са почнали като нас, несигурно и колебаейки се, а после загърбвайки всичко материално и хващайки пътя. Тук говоря не само за хора по света, но най-вече в България, което ме прави още по-щастлива. Разтърсете се и ще ги видите, в техните дворчета, семейни еко-ферми, щастливо говорещи на охлювите и ровейки ръце в пръстта. Има много, навсякъде, във всеки един край на България! Достатъчно е като за всяко земно нещо, просто да пожелаем да до видим и то ще ни се покаже!

Днес в интерес на истината бях решила да не пиша, не защото няма какво, а защото има прекалено много и май от време на време се позаплесвам и забравям за останалото, въпреки че скоро останало няма да има. :) Надявам се! Оказва се че е далеч по трудно да изпразниш една къща от вещи, отколкото да я напълниш! Та точно както си казах "не, днес е ден за детето ми", така и снощи видях всички тези други ентусиасти и експеримемтатори с живота и си казах че днес ако има поне 25 посещения от България, ще пиша, ако ли не - ден дупка. Какво се оказа тази сутрин, не 25 - 118 посещения!  Едва не ми се просълзиха очите! Понеже като овца вярвам и следвам знаците, сега сядам и пиша! Не съм убедена дали трябва да благодаря и на кого. Не пиша тези неща за себе си, а за да се знаят от другите, за да мога някой ден да си кажа че ако не съм помогнала потока вселенски, то поне не съм го спряла.  И сега за да не пълня страници с празни приказки, ще ви известя следващата тема, която ще е за космичните закони. Без да съм търсила истината по този въпрос, с блъскане и лутане в живота бях стигнала до мойте си овчи заключения още преди време. Съвсем случайно (точно преди 2 дена) попаднах на една книга която всъщност няма, реално погледнато, нищо общо защото става въпрос за тайните общества. Но изчитайки всичко на един дъх, стигам до заключението и там - бам! попадам на същите мой заключения като дефиниция за космичния ред. Както си казваме в къщи с любимия - "великите умове се срещат" :) :) :) 

очаквайте превода ма-а-алко по-късно, все пак е над 20 стр. 


Щастлив ден

Смелата овца












Няма коментари:

Публикуване на коментар